Меню
м. Харків, ул.Сомовская, 12б
Наша адреса:
м. Харків, ул.Сомовская, 12б
Час роботи
Час роботи магазину:
  • Пн-Пт - 09:00 - 18:00
  • Сб - 10:00 - 16:00
  • Нд - вихiдний

Поширені запитання

Поширені запитання

Які можливі види оплати у вас на сайті?

У нас існує два варіанти оплати:
  1.  безготівковим переказом на рахунок;
  2.  оплата у відділенні Нової пошти.

Які можливі варіанти доставки замовлень?

Ми можемо вислати обрану прикрасу на відділення Укрпошти (100% передплата). Також ми доставляємо за допомогою Нової пошти. Ви зможете самостійно забрати товар у відділенні Нової пошти або замовити адресну доставку. Кур’єрська доставка можлива лише у випадку, якщо вироби вже буде оплачено (100% передплата).

Від чого залежить вартість доставки?

Доставка по Україні для вас безкоштовна при замовленні від 1000 грн.
Послугу післяплати сплачує Покупець, незалежно від суми замовлення.

В які населенні пункти можлива доставка?

Ми відправляємо замовлення в будь-яку точку України де є відділення Нової пошти та Укрпошти.

Як я можу зробити замовлення, перебуваючи за кордоном, щоб його отримали в Україні?

Ви можете оплатити обрані вироби, перебуваючи за кордоном. При оформленні замовлення вкажіть в коментарях, що будете здійснювати переказ за товар із-за кордону, та хто буде одержувати в Україні. Наш менеджер проконсультує вас для внесення онлайн оплати.

Чи є у вас накопичувальна система знижок?

Так, у нас є дисконтна програма для постійних покупців.

Чи можливий обмін виробу протягом 14 днів з дня покупки?

Згідно законодавства України, ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 не підлягають поверненню та обміну. Однак, ми йдемо на зустріч Вам і проводимо обмін ювелірної прикраси належної якості, що не підійшла Вам за розміром або будь-яким іншим зовнішніми характеристиками при умові, що фірмове пакування, бирка, і пломба не пошкоджені. Якщо хоч одна з умов порушена, ми не зможемо обміняти прикраси. Для обміну ви можете звернутися написавши на iristairina@gmail.com

Чи є у вас гарантія на ваші вироби?

Всі вироби проходять перевірку у державному Східному казенному підприємстві пробірного контролю та подвійний контроль якості на виробництві. Тому ми надаємо 18 місяців гарантії на всі прикраси. Якщо із виробом щось трапилось не з Вашої вини, то слід зв’язатися з нами та переслати нам прикрасу щоб майстри вирішили виниклі проблеми.
Детальніше:

Якщо каблучка, ланцюжок чи браслет які були замовлені, не підійшли за розміром, чи зможу я їх обміняти на потрібний розмір ?

Ми завжди намагаємося йти на зустріч нашим клієнтам, тому міняємо вироби за умови, що прикраса не була у використанні та має належний вигляд, якщо з моменту покупки не пройшло понад двох тижнів, фірмове пакування, бирка, і пломба не пошкоджені. Для обміну ви можете звернутися написавши на iristairina@gmail.com

Чи можна носити ювелірні вироби постійно, не знімаючи?

Купуючи прикраси від Irista слід дотримуватися загальних правил експлуатації ювелірних виробів. Для уникнення деформації чи подряпин не слід носити прикраси при перенесенні важких предметів чи під час тяжкої фізичної роботи. Слід уникати впливу на ювелірні вироби хімічних сполук, йоду, кремів тощо. Також негативно впливає солона морська вода. Потрібно знімати прикраси під час занять спортом, при відвідуванні басейну та сауни.

Як підібрати підвіску або хрестик до ланцюжка?

Вага підвіски повинна бути менша за вагу ланцюжка у 2 рази. Є плетіння, для яких підвіску не слід обирати за фізичними властивостями чи стилю. Ви завжди можете проконсультуватися з нашим менеджером. На ваше прохання можливо зробити спільне фото підвіски з обраним ланцюжком.

Чи можете ви нанести гравіювання на обраний виріб?

Ми не наносимо гравіювання на прикраси під замовлення.

Чи є у вас додаткові знижки крім накопичувальних?

Так до дня народження ми надаємо знижку 10% та знижку за відгук від 3 до 7%.

Як я можу дізнатися точну дату доставки мого замовлення?

При оформленні замовлення наш менеджер вам повідомить точну дату доставки.

Якщо я живу за кордоном, чи можу придбати у вас ювелірні вироби?

Так. Ви можете оплатити замовлення онлайн, та попросити когось з ваших знайомих отримати відправлення та переслати вам за кордон.

Чи можу я довіряти Вашому магазину? Які гарантії того, що я отримаю виріб, який оплатив?

Гарантією для Вас може служити наше ім'я і 18-річний досвід на ринку ювелірних виробів. Більш того, Ви завжди можете ознайомитися з відгуками про нас і наших виробах, залишеними іншими покупцями.

Чи можу я бути упевнений, що ювелірний виріб, який я придбаю буде справжнім?


Так, безумовно, всі вироби на нашому сайті справжні. На бирці вироба продубльовані всі характеристики, а також на кожному виробі Ви знайдете іменник виробника та тавро Державної Пробірної Палати із зазначенням проби металу.

Срібло якої проби ви використовуєте при виробництві прикрас?

Всі ювелірні вироби виготовляємо зі срібла 925 проби.

Якщо я оформлю замовлення, чи не потраплять мої дані в руки сторонніх осіб?

Натискаючи кнопку «Оформити замовлення», Ви автоматично підтверджуєте свою дієздатність і даєте згоду на обробку своїх персональних даних. Однак, згідно з політикою конфіденційності компанії, Ваші дані не можуть бути передані в руки третіх осіб.

Не знайшли відповідь на своє питання? Ми допоможемо Вам. Пишіть на iristairina@gmail.com